İzleyiciler

13 Eylül 2007 Perşembe

Benim prenses kızım Zülal.. "Mutfaktaki yardımcım". En az benim kadar meraklı."anne ben yoğurayım,anne ben çırpayım,anne ben süslemek istiyorum"der beni mutfakta pasta,börek,çörek yaparken görünce. Ben de yapsın ben ilk defa kekimi ilkokul 3'e giderken yapmıştım (kabartma tozunu unutsam da). Merak ilmin anasıdır derlerya öğrensin tabi. İlerde lazım olur:) Bazen anne sen hasta olursan ben kurabiye yaparım sana der güzel kızım.Artık güzel prensesim anaokuluna başladı büyüdüğüne inanamıyorum.. Çok heyacanla ve merakla gitti anaokuluna hemen arkadaşlarına alıştı okulunu çok sevmiş anlattığına göre. Biz de onun o mutluluğunu görünce daha çok sevindik. Rabbime şükürler olsun bize bu güzellikleri gösterdiği için.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kızımızın annesi gibi maharetli olacağı her halinden belli..

pastalarım ve kuzucuklarım dedi ki...

teşekkür ederiz yengesi..boynuz kulağı geçsin inşallah..

ZÜLALİM

Lilypie Kids Birthday tickers

FURKANCIK

Lilypie 2nd Birthday Ticker