İzleyiciler

4 Temmuz 2007 Çarşamba



Enson yaptığım muffinlerin resimlerini yayınlıyorum.

Kakaolu Muffinler

Gereken malzemeler;

2 tane yumurta

1 su bardağı şeker

1 çay bardağı yoğurt

yarım paket tereyağı yada margarin (eritilip soğutulmuş olmalı)

yarım paket kakao

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

2 su bardağının üstündenden bir parmak az un

İçine damla çikolata

Üstüne file fındık ve vişne

Yapımı;

Yumurtarı mikserle köpürtelim, şekerini de ilave edip köpürtmeye devam edelim, yoğurt ve yağı da ilave edip karıştıralım kalan diğer malzemeler un, kabartma tozu, vanilya yı da ilave edelim yeniden karıştıralım arkasından damla çikolataları ilave edelim.

Muffin kalıplarını tepsiye dizelim içine 1 çorba kaşığı kek hamurundan koyalım, üzerini file fındıkla süsleyelim(Ben hamurun bir kısmına da vişneli yaptım her kekin üzerine bir tane vişne koydum).150 derecede önceden ısıttığımız fırınımızda keklerimizi pişirelim. Keklerimiz küçük olduğu için kısa sürede pişiyorlar.Afiyet Olsun..

3 yorum:

pastalardiyari dedi ki...

Ayyy Çok güzel şeyler yapıyorsun tebrik ederim... Benim bir ricam olucak... Dğün pastaları üzerine yoğunlaş...

pastalarım ve kuzucuklarım dedi ki...

Teşekkürler yorum için. Devamını beklerim.İnşallah düğün doğum günü pastaları yapmayı istiyorum bücürüklerden pek fırsat bulamıyorum. Senin pastaların da çook güzel görünüyor.Ellerine sağlık..

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

ohooooooooo ben tatile giderkende bu tarif vardı. ben geldim hala aynı
olmuyo ama. yeni tarifler bekliyoruz hemde dört gözle :D

ZÜLALİM

Lilypie Kids Birthday tickers

FURKANCIK

Lilypie 2nd Birthday Ticker